NC750D INTEGRA

NC750D INTEGRA

NC750D INTEGRA ABS DCT 17                                         10150,00

NC750D INTEGRA ABS DCT  SP ,COLOR 17                10300,00

Οδήγηση που εξιτάρει όλες σου τις αισθήσεις

Ακόμη πιο αιχμηρό, ακόμη πιο στιλάτο. Το νέο Integra ξεχειλίζει από προσωπικότητα και απευθύνεται σε όσους θέλουν να ξεχωρίζουν. Ο δυνατός 2-κύλινδρος κινητήρας είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro4 και παρέχει ομαλή ισχύ για απόλυτο έλεγχο και εύκολο χειρισμό. Σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας στην πόλη ή στον ανοικτό δρόμο, η οδήγηση του Integra είναι μια μοναδική εμπειρία που απολαμβάνεις με όλες σου τις αισθήσεις. 

Με άνετη θέση οδήγησης, οι μετακινήσεις στην πόλη γίνονται ξεκούραστα και με μεγάλη αυτοπεποίθηση. Το σύστημα διπλού συμπλέκτη (Honda Dual Clutch Transmission – DCT), διαθέτει δύο διαφορετικούς τύπους μετάδοσης. Επιλέγοντας μεταξύ Drive και Sport, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις το γκάζι και να επωφεληθείς από την ξεκούραστη οδήγηση που προσφέρει ένα σκούτερ. Για πιο σπορ οδήγηση, η επιλογή Sport παρέχει τρεις ρυθμίσεις. Με την επιλογή Manual, μπορείς να αλλάζεις ταχύτητες από τους διακόπτες που βρίσκονται στο αριστερό χειριστήριο.

Το νέο πιρούνι Dual-Bending-Valve (SDBV) της Showa, διαθέτει βελτιωμένη απόσβεση και συνδυασμένο με το σύστημα ABS που υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό, παρέχει πλήρη έλεγχο, σταθερότητα και ασφαλές φρενάρισμα. Η προφόρτιση της πίσω ανάρτησης ρυθμίζεται εύκολα, ανάλογα με το βάρος του αναβάτη, του συνεπιβάτη και των αποσκευών. Η ολοκαίνουργια οθόνη LCD παρέχει κάθε χρήσιμη πληροφορία και είναι ευανάγνωστη. Η ένδειξη του στροφόμετρου εμφανίζεται με μπάρες στην οθόνη, οι οποίες μπορούν να τροποποιηθούν με 9 τρόπους, από τον ίδιο τον αναβάτη.

Ένα ακόμη νέο χαρακτηριστικό που θα σε συναρπάσει είναι το κλειδί ανάφλεξης κυματοειδούς μορφής τύπου ‘Wave’, το οποίο επιτρέπει εκκίνηση του κινητήρα με ένα πάτημα. Παράλληλα, χάρη στην τέλεια οικονομία που προσφέρει, το νέο Integra θα σε ταξιδέψει με ασφάλεια και στιλ για 400 χιλιόμετρα, χωρίς να χρειαστεί η παραμικρή στάση για ανεφοδιασμό.

Από την πρώτη στιγμή που θα ανάψεις τον κινητήρα του, ο σταθερός βαθύς ήχος θα σου δώσει την αίσθηση ότι δεν οδηγείς ένα απλό σκούτερ αλλά μια πολύ ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα. Απόλαυσε την κάθε σου μετακίνηση με ένα υπέροχο tourer, που εκμηδενίζει την απόσταση μεταξύ μοτοσυκλέτας και σκούτερ.

 

 

 

 

Κινητήρας Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος 1ΕΕΚ 2-κύλινδρος
Κυβισμός 745 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 55PS (40,3 kW) / 6.250 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή 68 Nm / 4.750 σ.α.λ.
Ταχύτητες DCT 6 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός PGM-FI
Βάρος 238 κιλά*
Φρένα E: Μονός 320 mm
Π: Μονός 240 mm
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.215 x 810 x 1.440 χιλ.
Ύψος σέλας 790 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος 135 χιλ.
Ρεζερβουάρ 14.1 λίτρα
Μέση κατανάλωση 28.6 χλμ/λτ* (DCT** 28.6χλμ/λτ)
Ανάρτηση Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι
Π: Pro Link
Ελαστικά E: 120/70-ZR17M/C (58W)
Π:160/60-ZR17M/C (69W)
Εγγύηση 2 έτη *Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)
**WMTC Mode. Έκδοση Dual Clutch Transmission, δοκιμασμένη σε D-mode.

 

LEAVE A COMMENT

You comment will be published within 24 hours.

ONLINE APPOINTMENT

Book your appointment now and get $5 discount.

MAKE APPOINTMENT
LATEST POSTS
MOST VIEWED
TEXT WIDGET

Here is a text widget settings ipsum lore tora dolor sit amet velum. Maecenas est velum, gravida vehicula dolor

© Copyright 2017